Som tysk-norsk askerbøring føler jeg sterk for den norske nasjonaldagen. Både min mor var norsk, jeg er gift "norsk" og jeg er nå norsk statsborger. Det blir en festdag med leker, sang og en fin tilstelning som Billingstad har en så fin tradisjon med. Da var det fint at ett av mine bilder var til utlodning blant sambygdingene.